Įtampos estetikos paieškos (…) konkrečios vietos jautimas pereina į abstraktesnių dėsnių įvaizdinimą. Tapybos darbuose matomos neaiškios, nelogiškos konstrukcijos-struktūros, kurios viename taške griūna, kitame – atsistato. Šiuose darbuose gilinamasi ne tiek į tam tikros vietos, kiek į būsenos specifiką. Eglė Juocevičiūtė Ankstesnėse parodose menininkė drobės darbus jungdavo su videofilmu, o dabar jos pagrindinė žinia susikoncentruoja į tapybą. Tai nuoga, gryna, be priemaišų, paprasta tapybinė maniera – padidinami gamtoje atsiradę žmogaus daiktų fragmentai. Šias statiškas detales ištaško, sujaukia ir supainioja nematoma materija, paprasčiau tariant, kasdienis vėjas. Šis daiktų siautulys, sumaištis tai – potenciali tapytojo ekspresija, drastiško ir modernistinio potėpio ilgesys, kai deformuotas formas keičia visumos dekonstrukcija. Dr. Kristina Budrytė-Genevičė |