Įtampos estetikos paieškos (…) konkrečios vietos jautimas pereina į abstraktesnių dėsnių įvaizdinimą. Tapybos darbuose matomos neaiškios, nelogiškos konstrukcijos-struktūros, kurios viename taške griūna, kitame – atsistato. Šiuose darbuose gilinamasi ne tiek į tam tikros vietos, kiek į būsenos specifiką.

Eglė Juocevičiūtė

Ankstesnėse parodose menininkė drobės darbus jungdavo su videofilmu, o dabar jos pagrindinė žinia susikoncentruoja į tapybą. Tai nuoga, gryna, be priemaišų, paprasta tapybinė maniera – padidinami gamtoje atsiradę žmogaus daiktų fragmentai. Šias statiškas detales ištaško, sujaukia ir supainioja nematoma materija, paprasčiau tariant, kasdienis vėjas. Šis daiktų siautulys, sumaištis tai – potenciali tapytojo ekspresija, drastiško ir modernistinio potėpio ilgesys, kai deformuotas formas keičia visumos dekonstrukcija. 

Dr. Kristina Budrytė-Genevičė  

 

 


Neracionalūs pjūviai VI, 2013. Al., dr., 200x300cm

Neracionalūs pjūviai III, 2012. Al., dr., 150x200cm

Neracionalūs pjūviai VIII, 2014. Al., dr., 200x200cm

Neracionalūs pjūviai V, 2013. Al., dr., 150x200cm

Neracionalūs pjūviai II, 2012. Al., dr., 150x200cm

Neracionalūs pjūviai VII, 2014. Al., dr., 110x140cm

Neracionalūs pjūviai IV, 2013. Al., dr., 150x200cm

Neracionalūs pjūviai IX, 2017. Al., dr., 110x150 cm

Neracionalūs pjūviai I, 2012. Al., dr., 150x200cm